نرم افزار های تحت ویندوز به دلیل، کاربری آسان و سریع به خاطر نصب روی کامپیوتر مشتری بسیار مفید و کاربردی هستند.وجود یک سیستم نرم افزاری که حجم عظیم اطلاعات، مکاتبات، مراسلات را دربرگیرد تحت عناوین مختلفی همچون سیستم های اداری، سیستم های مدیریت اطلاعات سازمانی نامیده شده است.
يكي از بزرگترين چالش هاي پيش روي مديران مجموعه هاي توليدي كنترل و نظارت بر فرآيندهاي پيچيده و گاه لجام گسيخته توليد است. فرآيندهايي كه اگر مديريت نشود مي تواند باعث كاهش قدرت رقابتي و افزايش تصاعدي هزينه هاي توليد و انبارداري و در نهايت زيان مجموعه توليدي گردد. لذا وجود یک سيستم ناظر بر فرآيند توليد مي تواند به مديران در جهت تصميم گيري بهتر ياري رساند.
راه اندازی و پیاده سازی یک نرم افزار تحت وب و یا یک نرم افزار کاربردی تحت ویندوز نیازمند تجربه و دانش های تخصصی بسیار زیادی است.پیچیدگی و سرعت رو به رشد انواع تکنولوژی ها موجود در زمینه برنامه نویسی ایجاب می کند که طراح بسیار به روز باشد و پیچیدگی های تحلیلی فراوان در پروژه ها مهندسی نرم افزار طبیعت این نوع پروژه ها را بسیار پیچیده می کند و داشتن تجربه فراوان در به کارگیری تکنیک ها و روش های کارآمد برای به سرانجام رساندن پروژه بسیار حیاتی خواهد بود.
با توجه به تجربه چندین ساله تیم برنامه نویسی آینا در خصوص برنامه نویسی و طراحی نرم افزار های تحت ویندوز در اکثر حوزه های برنامه نویسی ,استفاده از متد هایی نظیرPF , WCF , Web Form , MVC در قالب .NET و با زبان C# و پایگاههای داده SQL SERVER , MySQL … توانایی برنامه نویسی گروه پارسه را در این حوزه را میرساند.
برنامه های تحت ویندوز که در تیم برنامه نویسی آینا ایجاد می شوند به شیوه ای برنامه نویسی شده که همواره قابلیت بسط و گسترش آن فراهم باشد.
استفاده از استانداردهای مایکروسافت و طراحی نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف نظیر XP , windows7 , windows8 , windows10 ,  از جمله سرویس های بخش برنامه نویسی تحت ویندوز آیناتیم می باشد.
ما با داشتن برنامه نویسان کارآمد و مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی نرم افزار و وب سایت را در داریم ، در صورتیکه شما قصد اتوماسیون کردن سازمان و یا طراحی انواع CRM و پیاده سازی هرآنچه که به آن می اندیشید را دارید می توانید از دانش فنی و تجربه مهندسان ما در جهت بهینه سازی تشکیلات خود استفاده کنید .